Handelsbetingelser
Betaling
Nexø Herremagasin ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA,VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på dinkonto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Nexø Herremagasin ApS bruger en godkendt betalingsserver,der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol.Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Nexø Herremagasin ApS leverer på alle hverdage, med ordreindgået inden kl. 12.00
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået vedforkert betjening af produktet / ydelsen.
Nexø Herremagasin ApS vil dække returneringsomkostninger iet rimeligt omfang.
Ved returnering rettes henvendelse til nexoherremagasin@gmail.com og reklamationer sendes til:
Nexø Herremagasin ApS
Købmagergade 1
3730 Nexø
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeresbankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet ogfra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på nexoherremagasin@gmail.com.I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnyttedin fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssigeværdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder –oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kander sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan duangive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mailadresse: nexoherremagasin@gmail.com
Nexø Herremagasin ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA,VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på dinkonto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Nexø Herremagasin ApS bruger en godkendt betalingsserver,der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol.Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Nexø Herremagasin ApS leverer på alle hverdage, med ordreindgået inden kl. 12.00
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået vedforkert betjening af produktet / ydelsen.
Nexø Herremagasin ApS vil dække returneringsomkostninger iet rimeligt omfang.
Ved returnering rettes henvendelse til nexoherremagasin@gmail.com og reklamationer sendes til:
Nexø Herremagasin ApS
Købmagergade 1
3730 Nexø
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeresbankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet ogfra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på nexoherremagasin@gmail.com.I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnyttedin fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssigeværdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder –oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kander sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan duangive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mailadresse: nexoherremagasin@gmail.com